بيزينس كوچينگ چيست و چه كاربردي دارد؟
نوشته شده توسط : نسترن
 

بيزينس كوچينگ يك روش جديد و موثر براي پيشرفت كسب و كار و افزايش درآمد است. بيزينس كوچ شما را از اشكالاتتان مطلع كرده و فرصتهاي پيشرفت را نشانتان مي‌دهد.

براي موفقيت در كسب و كارهايتان ميتوانيد به بيزينس كوچينگ آرش اسماعيلي مراجعه كنيد.اطلاعات بيشتر

 ««بيزينس كوچينگ»»   يكي از آن موضوعات داغ و جديد دنياي كسب و كار است. از آن دسته موضوعاتي كه باعث تغيير و تحولات زيادي در اين زمينه شده است به قولِ فرنگي‌ها يك گِيم چِنجِر واقعي بوده است.

به استناد تحقيقات گسترده ي جهاني، حدود 98 درصد از افرادي كه در اين دوره‌ ها شركت كرده اند، به موفقيت چشمگيري در كسب و كارشان دست پيدا كرده و خواستار اين بوده اند كه اين كوچ كردن در تمام سال هاي فعاليتشان ادامه داشته باشد!

بيزينس كوچينگ چيست و چه فوايدي دارد؟

اگر بخواهيم خيلي ساده توضيح دهيم، ميتوانيم بگوييم همانطور كه كشتي گير به يك مربي نياز دارد كه در زمان مسابقه در بيرون گود بازي را تماشا كند و به او در شكست رقيب كمك نمايد، هر كسب و كاري هم به يك بيزينس كوچ نياز دارد كه از بيرون به شرايط شركت و گروه نگاه كرده و بتواند اشكالات و فرصت هاي موجود براي پيشرفتش را ببيند و آنها را به كارفرما يا مدير گوشزد كند.

نقش مشاوره اي و هدايتي بيزينس كوچ در كسب و كار باعث ايجاد يك برنامه براي رسيدن به اهداف تعيين شده ي شركت ميشود، در نتيجه ي همه ي فعاليت هاي مجموعه جهت گيري ميشوند و در مسير درستي قرار ميگيرند.

مسير كسب و كار پر از موانع غير قابل پيش بيني است اما بيزينس كوچ به منزله ي شخصي است كه چند قدم از شما جلوتر ايستاده است و آن موانع را ديده و از آنها مطلع است؛ پس ميتواند به شما بگويد كه جلوي پايتان را نگاه كنيد تا در چاله هاي شكست نيفتيد.

آيا شركت در دوره آموزش بيزينس كوچينگ مفيد است؟

آموزش هايي كه قرار است در يك    دوره بيزينس كوچينگ    ببينيد مجموعه اي از مهارت ها و ابزارهايي هستند كه به شما كمك ميكنند در مسير كسب و كار از رقبا پيشي بگيريد.

درست است كه موضوعاتي مانند باور و انگيزه مسائل مهمي در كسب و كار هستند و در ابتدا همچين مباحثي به افراد كمك ميكرد در مسير درستي قرار بگيرند، اما دوره آموزش بيزينس كوچينگ دوره ي پيشرفته تر و مدرنتري است كه به مباحث بسيار جديدتري ميپردازد.

در اين دوره شيوه ي درست مديريت كسب و كار به روشي عملي به شما آموزش داده ميشود و ديگر صحبتي از دروس تئوري، طولاني و خسته كننده نيست. آموزش هاي اين دوره در جهتي است كه به شما كمك ميكند در سريعترين زمان ممكن به درآمد زيادي برسيد و مگر اين آرزوي هر كسي نيست؟

نكته ي جالب توجه در مورد دوره هاي آموزش بيزينس كوچينگ اين است كه آموزش هاي آن تنها مختص افرادي نيست كه صاحب يك كسب و كار هستند. در واقع ميتوان دانش پذيران اين دوره را در سه دسته طبقه بندي كرد:

  1. افرادي كه در حال حاضر كاري ندارند و به دنبال شروع يك كسب و كار جديد هستند.
  2. افرادي كه كسب و كار مخصوص خود دارند و ميخواهند درآمد بيشتري داشته باشند.
  3. و كساني كه خودشان ميخواهند يك بيزينس كوچ شوند.

در يك دوره بيزينس كوچينگ كاملاً كاربردي و عملي، به شما ياد داده ميشود كه چطور يك ايده را خلق و اجرا كنيد. چطور از ابزارهاي كسب و كار استفاده كنيد، چطور سيستم سازي و اهرم سازي كنيد، چطور در زمان كم درآمد زيادي كسب كنيد، چطور برون سپاري كنيد، چطور يك بيزينس پلن طراحي كنيد و...

منبع:

https://www.tasnimnews.com/fa/news/1400/01/30/2487681/%D8%A8%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%86%D8%B3-%DA%A9%D9%88%DA%86%DB%8C%D9%86%DA%AF-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF

 





:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: